Widok zawartości stron
priorytetowy obszar badawczy society of the future
Program Strategiczny Inicjatywa Doskonałości w Uniwersytecie Jagiellońskim
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
luty 2021
Konkurs „Wsparcie publikacji w Priorytetowym Obszarze Badawczym Society of the Future”
Ogłoszenie II edycji Konkursu „Wsparcie publikacji w Priorytetowym Obszarze Badawczym Society of the Future” wdrażającego politykę „Otwartego dostępu” realizowaną w ramach programu strategicznego Inicjatywa Doskonałości w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Konkurs wdraża politykę „Otwartego dostępu” (działanie 6 ID UJ) realizowaną w ramach programu strategicznego Inicjatywa Doskonałości w Uniwersytecie Jagiellońskim. Do konkursu mogą być zgłaszane publikacje dotyczące jednej z trzech domen badawczych wskazanych w strategii POB FutureSoc.
Z wnioskiem o przyznanie dofinansowania w ramach konkursu mogą występować nauczyciele i nauczycielki akademiccy zatrudnieni na Uniwersytecie Jagiellońskim, doktoranci i doktorantki uczący się w szkole doktorskiej UJ, oraz uczestnicy i uczestniczki studiów doktoranckich rozpoczętych przed rokiem akademickim 2019/2020.
W ramach konkursu możliwe jest dofinansowanie publikacji w wolnym dostępie (pokrycie opłaty publikacyjnej oraz opłaty open access), opłacenia korekty językowej oraz tłumaczenia na język obcy wysokiej jakości publikacji naukowych (artykułów i monografii), które są planowane do wydania w renomowanych wydawnictwach i czasopismach naukowych.
W drugiej edycji konkursu (2021) łączna kwota środków przeznaczona na konkurs wynosi 1 000 000 zł.
Nabór wniosków w konkursie rozpoczyna się z dniem 23.02.2021 r. Termin składania wniosków w tej edycji upływa 31.12.2021 r. Wnioski należy składać za pomocą elektronicznego formularza konkursowego dostępnego pod adresem https://strefaid.uj.edu.pl.
Lista wnioskodawców, których wnioski zostały zakwalifikowane do finansowania, zostanie opublikowana na stronie futuresoc.id.uj.edu.pl.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć w regulaminie konkursu.
Uwaga: w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości odnośnie konkursu oraz formularza konkursowego, prosimy o kontakt mailowy z koordynatorką konkursu – dr Ewą Laskowską-Litak: ewa.laskowska@uj.edu.pl.
Informacja dotycząca faktur i zobowiązań płatności
Prosimy nie dołączać faktur i żadnych dokumentów związanych z płatnościami na etapie składania wniosku. Zgodnie z Regulaminem konkursu i zasadami finansowymi Uniwersytetu Jagiellońskiego, faktura będzie mogła zostać przekazana do rozliczenia po otrzymaniu pozytywnej decyzji w zakresie finansowania wniosku. Dołączenie faktury na etapie składania wniosku będzie stanowiło przesłankę do jego odrzucenia z powodów formalnych i konieczność korekty w zakresie dokumentacji.
Zgodnie z par. 19 Regulaminu konkursu, Wnioskodawca, który otrzyma w ramach konkursu dofinansowanie, przedstawia fakturę VAT na usługi związane z przyznanym dofinansowaniem, z 21-dniowym terminem płatności.
Dane do faktury: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, NIP 6750002236.