Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uczelnia Badawcza Inicjatywa Doskonałości

Logo Priorytetowego Obszaru Badawczego FutureSoc

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nasze media społecznościowe

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Managing for the Future (MF_Lab)

Osią spajającą i wyznaczającą obszary zainteresowań badaczy i badaczek skupionych wokół MF_Lab jest zagadnienie organizowania w zmieniającym się świecie.

MF_Lab koncentruje się na problematyce dotyczącej zarządzania i transformacji relacji między interesariuszami w warunkach niestabilnej gospodarki, złożoności procesów społecznych i zmienności otoczenia; budowania modeli biznesu i systemów zarządzania (w sektorze publicznym, biznesowym i pozarządowym) w obliczu radykalnych przemian technologicznych, ekologicznych i demograficznych oraz sytuacji kryzysowych; kształtowania innowacyjnych ekosystemów, przewagi strategicznej i przywództwa; współtworzenia wartości społecznej i ekonomicznej; organizacji publicznych i pozarządowych przyszłości; pracy, czasu wolnego, zarządzania zdrowiem i jakością życia; miast przyszłości; ekonomii wobec nierówności gospodarczych i społecznych, szoków egzogenicznych i transformacji technologicznej; relacji człowieka z inteligentną technologią; rozwoju teorii i koncepcji w naukach społecznych i ich aplikacyjnej wartości.

Kierowniczka: dr Malwina Popiołek
Kontakt: mflab@uj.edu.pl

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Działalność MF_Lab w 2021 r.

Mija kolejny rok działalności Managing for the Future Lab (MF_Lab). Czas na krótkie podsumowanie roku 2021 r.

MF_Lab w liczbach:

  • 15 projektów w ramach konkursu Managing for the Future Lab: "Organizowanie w zmieniającym się świecie" na kwotę ponad 350 tys. zł.,
  • 3 edycje warsztatów "Efektywne Publikowanie Naukowe" dla 51 naukowców Uniwersytetu Jagiellońskiego reprezentujących różne dyscypliny i dziedziny nauk.
  • 1 warsztat – „Statistica kurs podstawowy” dla 9 naukowców.
  • 1 szkolenie w zakresie pomiaru wpływu społecznego,  
  • 2 spotkania w ramach MF Talks.

 

Dziękujemy Współpracownikom oraz Uczestnikom naszych działań za twórcze i inspirujące spotkania.